Dieta OXY

Dieta OXY to kolejna dieta białkowa, która jest nazywana ulepszoną wersją diety Dukana. Jej głównym założeniem, prócz zrzucenia wagi jest oczyszczenie organizmu z toksyn.

Fazy diety OXY

  • DETOX: Dietę zaczynamy od oczyszczania czyli spożywania dużej ilości owoców, warzyw i koktajli.
  • FAT BURNING: Jej celem jest spalanie tłuszczu. Spożywamy głównie białko zwierzęce.
  • STEP: Celem tej fazy jest utrwalenie uzyskanych efektów. Do jadłospisu dołączamy białko roślinne. Stosunek białka zwierzęcego do roślinnego powinien wynosić 50:50.
  • BALANCE: Stabilizacja wagi, która ma na celu uniknięcie efektu jo-jo. Wprowadzamy do jadłospisu pozostałe składniki odżywcze czyli węglowodany oraz tłuszcze w odpowiednich proporcjach.
  • STABILIZACJA: Bezpieczny powrót do normalnego odżywiania.

Dieta OXY ogólne zasady

  • Jedz tylko wtedy kiedy jesteś głodna, ale wybieraj tylko spośród dozwolonych produktów
  • Do każdego posiłku wypijaj 2 szklanki wody
  • Podczas 2 pierwszych etapów nie używaj żadnych tłuszczy
  • Nie ćwicz za dużo przez pierwsze tygodnie bo organizm jest osłabiony
  • Uzupełnij suplementami brak witamin wynikający z diety podczas pierwszego oraz drugiego etapu

Dieta OXY efekty

Dieta OXY ma wiele pozytywnych opinii, ale efekty są bardzo indywidualne. Na jednych zadziała lepiej, na innych gorzej. Autorzy diety zapewniają jednak, że dieta ma na celu poprawę samopoczucia, obniżenie złego cholesterolu, zwiększenie odporności, a także poprawę kondycji włosów, skóry i paznokci.

Utrata wagi oscyluje w granicach 0,5kg-1kg na tydzień, więc zadowalające efekty można uzyskać dopiero przy dłuższym stosowaniu.

Przeciwwskazania

Przed stosowaniem jakiejkolwiek diety warto skonsultować się z lekarzem. Szczególną ostrożność powinny jednak zachować:

  • kobiety w ciąży,
  • kobiety karmiące piersią,
  • diabetycy,
  • osoby cierpiące na osteoporozę,
  • osoby z chorobami nerek oraz wątroby,
  • chorzy na wrzody żołądka i dwunastnicy,
  • osoby z kamieniami nerkowymi,
  • osoby z nietolerancją lub alergią na białko oraz inne produkty zawarte w jadłospisie,
  • chorzy na niedokrwistość,
  • młodzież w okresie dojrzewania,
  • osoby aktywne fizycznie,
  • osoby cierpiące na inne choroby dietozależne.

Skutki uboczne

  • ospałość,
  • uczucie ciężkości,
  • spadek formy;
  • zmęczenie;
  • kłopoty z wypróżnianiem,
  • problemy z nerkami,
  • problemy z wątrobą.

 

Post Author: PomocnikOdchudzania

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *